1. Anasayfa
  2. BANKALAR

Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?

Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?
Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?
0

Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?

Ziraat Bankası ülkemizde faaliyet gösteren üç kamu bankasından biridir. 1863 yılında kurulan Osmanlı İmparatorluğu döneminde Mithat Paşa tarafından kurulmuş bir bankadır. Vatan Sandıkları’nın devamı niteliğindedir. Banka, köklü yapısı ve sağlam ilkelere dayalı yönetimi, deneyimli ve eğitimli personeli ile her zaman karşılaştığı zorlukların üstesinden gelmeyi başarmıştır. Ayrıca 1963 yılında ülke genelinde hizmet veren şube sayısı 630’a ulaşmıştır.

Ziraat Bankası’nın ilk kuruluşundaki görevleri şunlardır:

  • Satılabilir gayrimenkul rehni veya kuvvetli kefalet karşılığında çiftçilere kredi verilmesi,
  • Faiz karşılığında mevduat kabul etmek,
  • Ziraat ile ilgili döviz bozdurma veya aracılık işleri yapmak olarak belirlenmiştir.

Ziraat Bankası Telefon Numarası Nedir?

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine ulaşmak için operatöre direkt bağlanmak için 444 00 00 veya 0850 220 00 00 tuşlayabilir, operatörden direkt arama yaparak işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Ayrıca 7/24 kolayca ulaşabilir ve tüm bankacılık işlemlerinizi gerçekleştirebilirsiniz. Bu nedenle Ziraat Bankası’na telefonla ulaşma imkanı geniştir.

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetlerine Direkt Bağlantı

Bugün Ziraat Bankası müşteri hizmetlerine doğrudan ve kolayca bağlanmak için 444 00 00 ve 0850 220 00 00 numaralarından herhangi birini aradığınızda beklemenize gerek kalmıyor ve ardından telesekreter konuşmaya başlıyor. Bankanın kişiyi yönlendiren sesli yanıt sistemleri, sürecin uzun sürmesine ve gereksiz zaman kaybına neden olacaktır.

Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?
Ziraat Bankası müşteri temsilcisine bağlanmak için ne yapmalıyım?

Ziraat Bankası müşteri hizmetlerini ilgili numaralar ile aradıktan sonra, sesli yanıt sisteminde telesekreterin sesini duyduktan hemen sonra aşağıdaki adımları takip ederek müşteri temsilcisine doğrudan bağlanmak mümkündür. Telesekreter konuşmaya başladığında hemen 1 tuşuna basılır, ardından herhangi bir beklemeden 6 tuşuna basılır ve sesli yanıt sistemi T.C.’ye cevap verir. işlenecek. girilecek numarayı sorar. www.ziraatbank.com.tr

Ardından Kredi veya Banka kartına ait kartın ön yüzünde 16 haneli kart numarası istenir. İlgili kart numarası girildikten sonra kartın şifresinin girilmesi istenir. Şifre girildikten sonra 0 (sıfır) tuşuna basılır ve müşteri hizmetleri direkt bağlanır. Bankaya kayıtlı numaradan aradığınızda direkt olarak menüye ulaşmak mümkündür. Ziraat hesabımda ne kadar para var?

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir