1. Anasayfa
  2. BLOG

Adana Belediyesi Yardım Başvurusu Nasıl Alınır?

Adana Belediyesi Yardım Başvurusu Nasıl Alınır?
Adana Belediyesi Yardım Başvurusu Nasıl Alınır?
0

Adana Belediyesi Yardım Başvurusu Nasıl Alınır?

Adana Belediyeler, görevlerinin bir parçası olarak maddi ve manevi açıdan muhtaç ailelere destek oluyor. Özellikle belediyeler il genelindeki tüm ihtiyaç sahiplerine yardım etmeye çalışıyor. Adana Büyükşehir Belediyesi, en çok yardım sağlayan metropollerin başında geliyor. Bu yazımızda Adana Büyükşehir Belediyesi hibeleri nasıl alınır sorusuna cevap veriyoruz.

Adana Kent Meclisi, muhtaç ailelere en büyük desteği veren topluluklardan biridir. Her ay 1.500’den fazla ailenin eksikliklerini ve ihtiyaçlarını gideren cemaat, bu hareketle örnek cemaatlerden biri olmayı başarıyor.

ADANA BÜYÜKŞEHİR BELEDİYESİ AVANTAJLARINI NASIL ALIRSINIZ?

Adana Kent Konseyi, muhtaçlara çok çeşitli konularda destek vermektedir. Bunlardan en önemlisi, iyi işler için sosyal pazardır. Bu proje kapsamında Adana’dan gelen iş adamlarının desteği ile her ay düzenli olarak ihtiyaç sahiplerine yemek sağlanmaktadır. Adana Kent Konseyi, her ay 1.500 ailenin beslenme ihtiyaçlarını karşılıyor.

Adana Büyükşehir Belediyesi’ne bu konuda yardımcı olan birçok kurum var. Adana Büyükşehir Belediyesi’ne destek veren kurumlar ise şöyle:

  • Adana Sanayi Odası
  • Adana Sanayi Borsası
  • Adana Ticaret Odası
  • Adana Organize Sanayi Bölgesi yetkilileri
  • İş adamları

Adana Büyükşehir Belediyesi yardımları şu şekilde sıralanır;

  • Gıda yardımı
  • Kıyafet yardımı
  • Eğitim yardımı
  • Kira yardımı
  • Yakacak yardımı
  • Evde bakım yardımı
  • Asker ailelerine verilen yardımlar
  • Eşini kaybetmiş dul kadınlara verilen yardımlar
  • GSS Gelir Testi
  • Şartlı eğitim ve sağlık konulu yardımlar
  • Nakdi ve ayni yardımlar

Adana Belediyesi Yardım Başvurusu – Gıda Yardımı Başvurusu – Para Yardımı Başvurusu

Adana Büyükşehir Belediyesi tarafından sağlanan yardımlardan almak isteyen vatandaşların öncelikle başvuruda bulunması gerekir. Adana Büyükşehir Belediyesi yardım başvurusu için info@adana.bel.tr adresine mail atarak ihtiyaçlar belirtilmelidir. Bunun yanı sıra Adana Büyükşehir Belediyesi’ne telefon ile ulaşarak yardım talebinde bulunmak da mümkündür.

Her iki şekilde de başvuruda bulunan ve yardıma muhtaç olduğunu belirten ihtiyaç sahipleri, belediye tarafından yapılan incelemenin ardından gerçekten muhtaç durumda ise ihtiyacı doğrultusunda yardım almaya başlayabilir.

Adana Büyükşehir Yardımları Nasıl Yapılır?

Adana Büyükşehir Belediyesi Yardımları nasıl sağlanıyor sorusunun cevabı şu şekilde cevaplanabilir: Başvuru sonrasında ihtiyaç sahipleri üzerinde cemaat tarafından yetkilendirilmiş kişiler incelemeler yapar. Bu soruşturmanın nedeni, başvuru sahibinin gerçekten ihtiyacı olup olmadığını belirlemektir. İhtiyaç durumu tespit edilen ailelerin ihtiyaçları dikkate alınarak toplum yardımı başlatılır.

Yerel yetkililer, genellikle ev ziyaretleri yoluyla başvuru sahiplerinin durumunu belirler. Ev ziyaretinin süresi toplumun yoğunluğuna bağlıdır. Ortalama olarak, uygulamanın ardından 3-4 gün içinde bir ev ziyareti gerçekleşir.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir