1. Anasayfa
  2. BANKALAR

Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?

Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?
Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?
0

Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?

Alışveriş alışkanlıklarımız zamana ve teknolojiye göre değişiyor. Günümüz teknolojisi ile gelişen bankacılık sektörü, değişen alışveriş alışkanlıklarımızı önemli ölçüde şekillendiriyor. Sanal ortamda yapılan alışverişlerin her geçen gün önemli bir paya sahip olması bunu kanıtlıyor.

Sanal ortam ile yapılmak istenen alışverişi gerçekleştirmek için kapıda nakit ödeme veya kartlı ödeme yöntemleri ile ödeme yaparak alışverişi tamamlayabiliriz. Kartlı ödeme işlemleri elbette bankaların oluşturduğu kartlar ile gerçekleştirilebilir. Bankalar ayrıca kartla ödeme yaparken kart bilgilerini çalarak olası dolandırıcılık veya dolandırıcılık ve güvenli alışveriş için çeşitli önlemler almaktadır.

Bu önlemlerden biri de Sanal Kart ile yapılan ödeme işlemleridir. Aşağıdaki yazımızda Şekerbank Sanal Kart Oluşturma konusundan bahsedeceğiz.

Şekerbank Sanal Kart nedir?

Şekerbank, “Şeker Kooperatif Bankası A.Ş.” olarak kuruldu. 12 Ekim 1953 tarihinde Eskişehir’de, yüzbinlerce şeker kooperatifi üyesinin küçük birikimiyle. Banka, 1956 yılında Ankara’ya taşındığında adı Şekerbank olarak değiştirildi. 1997 yılında hisselerinin bir kısmını halka arz eden Şekerbank, 2004 yılında genel müdürlüğünü İstanbul’a taşıdı. Şekerbank Türkiye’nin bu alandaki kurumsal yönetim faaliyetleri hız kesmeden ilk banka olarak devam ediyor.

Şekerbank Sanal Kart, Şekerbank kredi kartlarına dayalı olarak verilen bir sanal karttır. Yani sahip olduğunuz diğer kredi kartları gibi fiziksel özelliği olan bir kart değildir. Öncelikle Şekerbank Sanal Kart’ın özelliklerine ve bu kartı nasıl oluşturabileceğimize bir göz atalım.

Sanal Kartlar, sahip olduğunuz kredi kartlarına bağlı olarak verilebilen isteğe bağlı, fiziksel olmayan bir kart türüdür. Sanal Kartlar internet alışverişinde haftanın 7 günü 24 saat dilediğiniz zaman kullanma imkanı sunuyor. Ayrıca Sanal Kartınız ile alışverişinizi yaptığınızda, kredi kartınızın geçici bilgileri ile işlemi gerçekleştirerek kredi kartı bilgilerinizi üst düzeyde korumuş olursunuz. Her alışveriş yaptığınızda ilgili ekranda cep telefonunuza göndereceğiniz farklı SMS şifresini girerek doğrulama işlemini tamamlayacak ve alışveriş yapan kişi olduğunuzu ispatlamış olacaksınız.

Şekerbank Sanal Kartı Nasıl Oluşturulur?

Sanal Kartı ATM şubelerinden, web sitesinden ve Şekerbank şubelerinden temin edebilirsiniz. Sanal Kart oluşturmak için, halihazırda bir Şekerbank kredi kartı kullanıyor olmanız gerekir.

Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?
Şekerbank Sanal Kart Oluşturma Nasıl Yapılır?
  • ATM üzerinden gerçekleştirmek isteyen müşteriler ATMye giriş yaptıktan sonra kredi kartları bölümüne girerek Kredi Kartına bağlı olarak Sanal Kart oluşturabilir.
  • İnternet  üzerinden gerçekleştirmek isteyen müşteriler ise Şekerbank’ın internet bankacılığı sitesine ya da Şekerbank’ın mobil uygulamasına giriş yapması gerekmektedir. İnternet bankacılığına giriş yaptıktan sonra Kartlar bölümüne daha sonra da Sanal Kart kısmına tıklayarak Sanal Kart Oluşturma İşlemini istenilen bilgileri girerek gerçekleştirebilirsiniz. Yine aynı şekilde Mobil Şubelerden giriş yapan müşteriler Kartlar bölümünden Sanal Kart Oluşturma işlemlerini gerçekleştirebilir. Burada önemli bir nokta ise Sanal Kartınıza oluştururken ayarlayabileceğiniz limit kullanmakta olduğunuz kredi kartınızın limitinin miktarı kadardır. Yani kredi kartınızın limiti 2.000 TL ise Sanal Kartınızın limiti de 2.000 TL yi geçmeyecek şekilde belirlenmesi gerekmektedir. Sanal Kartı Şekerbank şubelerine giderek de oluşturabilirsiniz ama internet ve mobil bankacılık uygulamalarını kullanmak hem daha kolay hem de zaman açısından daha karlı olacaktır.

Oluşturmuş olduğunuz Sanal Kart için diğer kredi kartları gibi herhangi bir aylık ya da yıllık ücret ödemesi yapmanıza gerek yoktur. Yani Şekerbank Sanal Kart ücretsizdir.

Şekerbank İnternet ve Mobil Bankacılıkları, şubeleri ve ATM’ler harici Müşteri Hizmetlerine de ulaşmak isteyen müşteriler için Çağrı Merkezi numarasını 0850 222 78 78 arayarak da sormak istediklerinizi ve yapacağınız diğer işlemler için yardım alabilirsiniz.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir