1. Anasayfa
  2. BANKALAR

Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?

Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?
Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?
0

Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?

Temel Tüketici Kredisi başvuruları devam ediyor. Mart ayından bu yana devam eden başvurulara olan ilgi azalmış olsa da işlemler devam ediyor. Bu nedenle vatandaşlar sonuç tarihlerini sorguluyor. Öte yandan, “Temel İhtiyaç Kredisine Nasıl Başvurulur?” Sorunun cevabı genellikle aranır.

SONUÇLAR NASIL ÖĞRENİLİR?

Ziraat, Vakıfbank, Halkbank Temel İhtiyaç Kredisi başvuru sonuçları Mobil, İnternet Bankacılığı ve Çağrı Merkezi kanallarından öğrenilmektedir. SMS yoluyla da bilgi alınabilir.

VAKIFBANK

Ekonomik İstikrar Kalkanı kapsamında orta ve alt gelir grubundaki müşterilerimize finansal destek sağlamak amacıyla hazırlanan “Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi” kampanyası VakıfBank’ta.

Krediniz; 10.000 TL’ye kadar, 6 ay ödemesiz dönem, 36 ay vade, aylık eşit taksit, aylık% 0,49 faiz kullanabilirsiniz. Hane geliri 5.000 TL ve altında olan bireysel müşteriler, Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi kampanyasından yararlanabilecek.

Kredi başvurunuz değerlendirilecek ve başvurunuz olumlu bulunursa size bilgi verilecektir. Bildirim sonrası şubeye gitmeden VakıfBank Mobil, İnternet Bankacılığı ve Çağrı Merkezi kanallarını kullanarak kredinizi anında hesabınıza aktarabilirsiniz. Başvurunuz olumsuz bulunursa, ayrıca bilgilendirileceksiniz. Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi, Kamu Bankalarından sadece birine uygulanabilir. Aynı haneden yalnızca bir kişi kredi başvurusunda bulunabilecektir. Krediden eşlerden yalnızca biri yararlanabilecektir. Kredinin ödemesine 6 ay sonra başlanabilir, bu seçenek size kredi kullanımı sırasında verilecektir. Kişisel verileriniz, kredi talebinizin değerlendirilmesi için KGF (Kredi Garanti Fonu) ile paylaşılacaktır.

Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?
Destek Kredisi SMS başvurusu nasıl yapılır?

ZİRAAT BANKASI

Ziraat Bankası olarak, küresel ölçekte yaşanan ve ülkemizi, ekonomik hayatı, üretimi ve istihdamı etkileyen COVID-19 salgınının olası zararlarını en aza indirmek amacıyla uygulanan “Ekonomik İstikrar Kalkanı” önlemleri doğrultusunda Hanehalkı geliri aylık 5.000, -TL ve altı olan bireysel müşterilerimize finansal destek sağlıyoruz. Onları desteklemek için yeni bir kredi uygulaması başlatıyoruz.

Kişisel İhtiyaç Destek Kredisi

Bireysel Müşterilerimiz temel ihtiyaçlarını uygun koşullarda finanse edebilmek için; 10.000, -TL, 6 ay ödemesiz, 36 ay vade, Aylık Eşit Taksitli kredi kullanabilecekler.

NASIL YARARLANABİLİRİM?

Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi’nden maaşlılar, asgari ücretliler, emekliler ve hane geliri (aynı evde yaşayan eş ve çocuklar) 5.000 TL ve altında olan serbest meslek sahipleri yararlanabilmektedir.

Kamu bankalarından sadece birinden başvuru yapılabilir. Aynı haneden yalnızca bir kişi başvurabilir.

Kişisel verileriniz, kredi talebinizin değerlendirilmesi için KGF (Kredi Garanti Fonu) ile paylaşılacaktır. KVKK aydınlatma metnine tıklayarak ulaşabilirsiniz.

Uygulamalarınız;

Halkbank İnternet Şubemize giriş yaparak; Başvuru àKişisel Kredi Başvurusu àKredi Türü: Tüketici Kredisi àCredit Alt Türü: Bireysel Temel İhtiyaçlar Destek Kredisi için adımları takip ederek başvuru yapabilirsiniz.

Halkbank Mobil Şubemize giriş yaparak; Başvuru àCredit Başvurusu àCredit Türü: Tüketici Kredisi àCredit Alt Türü: Kişisel Temel İhtiyaç Desteği Kredisi için adımları takip ederek başvuru yapabilirsiniz.

0 850 222 0 400 Halkbank Diyaloğunu arayarak ve sesli yanıt sisteminde öncelikli işlemler menüsünde 2 numaralı Bireysel Temel İhtiyaç Destek Kredisi’ni seçerek başvuru yapabilirsiniz.

Aralarında boşluk bırakarak “DESTEK, TC Kimlik Numarası, Gelir Bilgileri, Talep Edilen Tutar” (Örnek SMS Metni: DESTEK 12345678910 3000 10000) yazarak 3452’ye SMS gönderebilirsiniz.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir