1. Anasayfa
  2. BANKALAR

2021 Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlan

2021 Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlan
2019 Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlan
0

Ziraat Bankası Müşteri Hizmetleri Direk Bağlanma nasıl olur? Müşterilerin en çok sıkıldıkları konulardan birisi Ziraat Bankası müşteri temsilcisine direk bağlanma yapamamaktır. Acil bir ihtiyacınız olduğunda direk temsilci ile görüşmek istersiniz ve müşteri hizmetlerini aradığınızda menülerde kaybolarak sinir olup bağlanmadan telefonu kapatırız. Aslında kolay yöntemler ile anında müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz.

Ziraat Bankası ülkemizde emekli ve öğrenci bankası olarak bilinse de tüm kişilerin hemen hemen hesabı olan bankalardan birisidir. Her ilde birden fazla şubesi ile hizmet veren bu banka kamu bankası olmasından dolayı en güvenilir bankalardan birisidir. Ziraat Bankası müşterileri banka şubelerinde yapamadıkları işlemleri artık internet bankacılığından ve müşteri hizmetlerinden de yapabilmektedir. Sizde bu bankanın müşterisi iseniz bu bankanın müşteri hizmetlerini arayarak tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilirsiniz. Bu yazımızda sizlere Ziraat Bankası müşteri hizmetleri direk bağlanma hakkında tüyolar vereceğiz.

Müşteri Temsilcisine Direk Bağlanma Yapmak

Ziraat Bankası müşteri hizmetleri numarası 444 00 00 veya 0 850 220 00 00 olarak bilinmektedir. Bu iki numarayı arayarak da işlemlerinizi aynı şekilde yapabilirsiniz. Eğer çalıntı kart durumu, kayıp kart durumu veya şüpheli işlemler için sıkıntılarınız varsa direk bu numaraları aradıktan sonra sıfır (0) a basın ve direk temsilci ile görüşüp kartlarınızı iptal edebilirsiniz.

Ayrıca temsilciye direk bağlanmak istiyorsanız, numarayı aradıktan sonra sizi tanıtan bir mesaj gelecektir. Bankaya kayıtlı olmayan numara ile ararsanız TC Kimlik numaranızı girebilirsiniz. Sizi tanıtma işlemi bittikten sonra menü sayılmaya başlanacaktır. Bu menü sayılırken internet bankacılığı menüsü için 4 tuşuna basınız. Bastıktan sonra şifre işlemleri için * tuşuna basın denilecektir ama siz basmadan beklemelisiniz. Bekleme işleminden sonra kart şifrenizi girip çıkan menüde dinlemeden 0 tuşuna basarak direk temsilciye bağlanabilirsiniz.

Eğer müşteri temsilcisi yoğun değilse anında bağlanır eğer yoğunluk varsa 3-5 dakika bekledikten sonra görüşmenizi yapabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri İle Yapılan Bankacılık İşlemleri Nedir?

Müşteri hizmetleri ile tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilir ve görüşmelerinizi sağlayabilirsiniz. Bakiye sorgulama, eft gönderme, para durumu, kredi ve kredi kartı başvurusu, Iban numarası öğrenme, Cep Telefonu TL Yükleme, Mevduat Hesabı açma, Başvuruları sorgulama ve cebe havale yapma işlemlerini müşteri hizmetlerini arayarak yapabilirsiniz. Eğer menüyü dinlemeden tuşlama yapmak istiyorsanız 1 tuşuna basarak kart işlemleri menüsüne, 2 tuşuna basarak hesap bilgileri ve bakiye sorgulama, 3 tuşuna basarak OGS ve HGS işlemleri menüsüne ve 4 tuşuna basarak kredi ile kredi kartı işlemleri başvurusu menüsüne girebilirsiniz. Bu işlemleri ayrıca İnternet bankacılığı üzerinden de yapabilirsiniz.

Ziraat Bankası İnternet Bankacılığı ve Mobil Şube

Telefon ile müşteri hizmetleri ile konuşmak yerine cep telefonunuza bir uygulama indirerek tüm bankacılık işlemlerinizi görerek yapabilirsiniz. EFT ve Havale gönderimleri yapmak istiyorsanız internet bankacılığı işlemleri ile daha hızlı ve daha ucuz komisyonlarla işlem yapabilirsiniz. İnternet bankacılığı ve Ziraat Mobil kullanmak için bu bankanın müşterisi olmanız gerekiyor. Banka müşterisi iseniz internet şifresi alarak kolayca giriş işlemi yapabilirsiniz.

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir