1. Anasayfa
  2. BANKALAR

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma
Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma
0

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

Yapı Kredi, 1944 yılından bu yana kesintisiz hizmet vermeye devam etmekte ve müşterilerine en iyi hizmeti verebilmek için 24 saat telefon bankacılığı hizmeti vermektedir. Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri 2020 ile doğrudan bağlantı arıyorsanız, bu web sitesinden klavye kısayollarını öğrenebilirsiniz.

Yapı Kredi Bankası’nın müşteri hizmetleri çağrı merkezi sayesinde kayıp / çalıntı raporları, kredi veya kredi kartı başvuruları, para transferi işlemleri, bilgi alma veya güncelleme işlemleri, fatura ödemeleri, internet bankacılığı şifre alma, para transferi işlemleri ve birçok bankacılık işlemini kolayca gerçekleştirebilirsiniz. .

Yapı Kredi müşteri hizmetleri direkt hattı

2020 yılında Yapı Kredi Bankası müşteri hizmetlerini arayarak tüm bankacılık işlemlerinizi halledebilirsiniz. Telefon bankacılığında kredi başvuruları, kredi kartı başvuruları ve diğer bankacılık işlemlerini yapabileceğiniz gibi, cari bilgileri ve havale gibi para transferlerini de alabilirsiniz.

Günümüzde birçok kişi banka telefon bankacılığını kullanıyor olsa da, İnternet bankacılığı ve mobil bankacılık daha kullanışlı olduğu için Yapı Kredi İnternet Şubesi’nde (https://www.yapikredi.com.tr/) İnternet bankacılığını kullanmanızı öneririz. Bu, işlemlerinizi bir temsilci olmadan kısa sürede tamamlamanızı sağlar. Çağrı merkezinden doğrudan müşteri hizmetlerine bağlanmak istiyorsanız, göz atabilir ve aşağıdaki adımları takip edebilirsiniz.

1. Yapı Kredi Müşteri Hizmetleri’ni önce 0850 222 0 444 veya 444 0 444 numaralı telefondan arayın.

2. Tc kimlik numaranızı ve hesap bilgilerinizi girdikten sonra sonraki menüye “2” sayısını girin. 3. Daha sonra “0” tuşuna basarak müşteri hizmetlerine doğrudan bir bağlantı kurabilirsiniz.
Aramadan sonra, sesli yanıt sistemi sizi karşılar ve şunları okur: Kayıp ve Çalıntı İşlemler (0), Kredi Kartı İşlemleri (1), Banka İşlemleri (2), Şifre İşlemleri (3) ve daha fazlası. Müşteri temsilcisi ile direk bağlantı kurmak isterseniz ana menüden hangi işlemi yapacağınıza bağlı olarak Kredi Kartı İşlemleri (1) veya Banka İşlemleri (2) alt menüsüne gitmeniz gerekmektedir.

İki seçimden birini yaptıktan sonra alt seçenekler size arka arkaya okunur. Hepsini okuduktan sonra, müşteri temsilcisine bağlanmak için (0) tuşuna basın. Bu yöntemleri deneyerek de Yapı Kredi ile doğrudan bağlantı kurabilirsiniz.

Kredi kartı işlemleri için (1):

Ana menüye geldiğinizde (1) tuşuna basmanız gerekir. Ardından alt seçenekler size okunacaktır.
Güncel banka ekstresi bilgileri, ödemeler ve ek talebi (1)

Limit ve cari hesap bakiyesi ile ilgili bilgiler (2) Kurye aşamasında kart durumu (3) Kartınızdaki Paro Puan fonksiyonunu etkinleştirin. (4) Ön Ödemeli Kart İşlemleri. (5) Ek kart gereksinimi. (6) Kredi kartlarından İnternet satın alma yetkisi verin. (7) Bir müşteri temsilcisi ile bağlantı kurun. 0)
Bankacılık (2);

Ana menüye geldikten sonra (2) tuşuna basın ve aşağıdaki seçenekleri dinleyin.

Cari hesap bilgileri (1) Yatırım, hisse senedi satın alma, piyasa verileri (2) Nakit transfer faturası ödemeleri (3) Kurye işlemleri (4) Online alışveriş için banka kartınızdan işlemlerin onaylanması (5) Müşteri temsilcisine bağlanın (0)

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir