1. Anasayfa
  2. BANKALAR

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlan

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlan
Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlan
0

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma nasıl yapılır? Yapı kredi bankası müşteri hizmetleri direk müşteri temsilcisi ile nasıl konuşabilirim? Direk bağlanma için kolay tuşlama yöntemleri nelerdir? Şimdi sizlere bu yöntem hakkında bilgiler vereceğiz. 

Yapı kredi bankası müşteri hizmetleri 7 gün 24 saat çalışan bir yerdir. 444 0 444 ve 0 850 222 0 444 numaralı telefondan istediğiniz zaman müşteri hizmetlerine ulaşabilirsiniz. Bu numarayı aradığınız zaman eğer işiniz acilse, direk temsilciye bağlanmak için sinirlenebilirsiniz. Çünkü tuşlamaları bilmeyenler biraz bu konuda sıkıntı yaşayabilirler. Bu yüzden sizlere vereceğimiz yöntemler ile Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma yapabileceksiniz. Bu şekilde şikayetinizi hemen dile getirebilir ve kolay bir yöntemlerle müşteri temsilcisi ile görüşebilirsiniz.

Yapı kredi bankası müşteri hizmetleri numarası olan 444 0 444 ve 0 850 222 0 444 numarasını arayarak tüm banka işlemlerinizi de yapabilirsiniz. Kredi ve kredi kartı için bu numaralar sizlere yardımcı olacaktır.

Yapı Kredi Müşteri Hizmetlerine Direk Bağlanma

Müşterilerin sorunlarını çözmek amaçlı oluşturulan bu sistemde 7 gün 24 saat çalışan personel bulabilirsiniz. Bu sistemi kullanarak tüm bankacılık işlemlerinizi yapabilir, hem de sorunlarınızı dile getirebilirsiniz. Yapı kredi bankası müşteri için 2 çeşit müşteri temsilcisi vardır. Bireysel müşteri hizmetleri ayrı iken, kurumsal müşteri hizmetleri farklıdır. İlk olarak sizlere bireysel müşteri hizmetleri hakkında bilgiler vereceğiz.

444 0 444 müşteri temsilcisine direk bağlanma yapmak istiyorsanız, numarayı çevirdikten sonra 2 ve 0 tuşuna basarak direk müşteri temsilcisine bağlanabilirsiniz. Müşteri hizmetleri numarasını aradığınız cep telefonu bankaya kayıtlı değilse bu işlemden önce sizden TC kimlik veya müşteri numarası istenecektir.

Yapı Kredi Bankası KOBİ Müşteri Hizmetleri

Bireysel harici bu bankanın kurumsal müşterileri içinde iletişim numarası vardır. 444 0 448 veya 0  850 222 0 448 numarasını arayarak kurumsal hizmetinizi alabilirsiniz. Bu numaraları arayarak tüm işlemlerinizi, hesaplarınızı kontrol edebilir, EFT ve Havale işlemleri yaparak kolay bir şekilde para gönderimlerinizi yapabilirsiniz. Ayrıca maaş ödemelerinizi de bu numarayı arayarak sonuçlandırabilirsiniz.

Müşteri Hizmetleri Yapılan İşlemler ve Tuşlamalar

Yeni sisteme geçiş yapan bu bankada sesli yanıt sistemi ile işlem yapabilirsiniz. Müşteri hizmetlerini aradığınız zaman çıkan menüde yapmak istediğiniz işlemi taneleyerek konuşup anlaşılır bir şekilde söylerseniz direk o menüye bağlanacaksınız. Sesli yanıt sistemini kullanmak istemiyorsanız

  • Sistemin İngilizce çalışması için 9’u tuşlayınız.
  • Çalınan Kart, Kayıp Kart veya Şüpheli işlemlerde 0’ı tuşlayınız.
  • Üye işyeri ve provizyon hakkında bilgi almak için 1’i tuşlayınız.
  • Bankacılık işlemleri için 2, kredi kartı işlemleri için 3’ü tuşlayınız.
  • İnternet bankacılığı ile ilgili bilgi ve işlem için 4’ü tuşlayınız.
  • Şifre almak veya şifre değiştirmek için 5’i tuşlayınız.

Ayrıca yapı kredi müşteri hizmetleri üzerinden kredi ve kredi kartı başvurusu yapabilir, ve borç ödemelerinizi yapabilirsiniz. EFT ve Havale işlemlerinizi anında yapabilir, yaptığınız başvuruların sonucunu öğrenme işlemininin sonucunu öğrenebilirsiniz.  Döviz, Altın alım – satım işlemlerini de müşteri hizmetlerinden yapabilirsiniz.

AKBANK DİREK BAĞLANMA

ZİRAAT BANKASI DİREK BAĞLANMA

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir